ResOp er et kvalitetssystem - men hva er egentlig et kvalitetsystem og hvorfor bør bedrifter ha det?
Et kvalitetssystem gir en systematisk tilnærming for å sikre at kravene til kvalitet er oppfylt, og at virksomheten kontinuerlig forbedrer seg.
Systemet kan bestå av flere ulike elementer, som for eksempel avvikshåndtering, prosesstyring, verktøy for å måle og overvåke fastsatte mål, og rapporteringsverktøy for å kommunisere resultater. Det kan også inkludere sertifiseringsstandarder som for eksempel ISO 9001 og 14001.
Fordelene med å implementere et kvalitetssystem kan være økt effektivitet og reduksjon av feil, økt kundetilfredshet og reduksjon av kundeklager, og økt konkurranseevne.
Det kan også bidra til å oppfylle krav fra myndigheter eller kunder samt øke kunnskapen om trender. For å opprettholde og forbedre kvaliteten bør resultatene kontinuerlig overvåkes og evalueres slik at det gjøre justeringer for å oppnå ønsket utvikling - og alt dette bidrar et godt kvalitetssystem med.
Vi har kunder i mange ulike bransjer og i ulike størrelser, og vi er sikre på at vi kan bidra til at også du og din bedrift lykkes med kvalitetssystemet.